Novinky

16.5.2024

Hračkářství dle NÁRODNÍCH DAT: Ve znalosti i nákupech aktuálně vedou Bambule, Dráčik a Alza

PŘEČÍST
9.5.2024

Hry a hračky pohledem NÁRODNÍCH DAT: Většina lidí je dnes nakupuje online

PŘEČÍST
19.4.2024

NÁRODNÍ DATA v novém reportu přibližují, jak si získat srdce konzumentů ciderů

PŘEČÍST
19.3.2024

Pomelo a grep je nejoblíbenější příchuť ochuceného nealko piva, ukazují NÁRODNÍ DATA

PŘEČÍST
1.3.2024

Konzumenti nealko piv jsou v práci výrazně spokojenější než zbytek populace, ukazují NÁRODNÍ DATA

PŘEČÍST
1.2.2024

Čeští konzumenti piva mají rádi malé pivovary, ale stejně u nich vede Plzeň, ukazují NÁRODNÍ DATA

PŘEČÍST
10.1.2024

Většina lidí neví při vstupu do obchodu, kterou značku nakoupí. Jak jim prodat tu Vaši?

PŘEČÍST
8.1.2024

Představujeme NADA Extract: Váš klíč k efektivním kampaním

PŘEČÍST
14.12.2023

Vím předem, jakou značku si vyberu. U kterého zboží to platí nejvíce? 

PŘEČÍST
23.11.2023

Pravidelní návštěvníci fastfoodů četně kupují přípravky proti průjmu a zácpě

PŘEČÍST
7.11.2023

Češi utratí za vitamínové doplňky stravy v průměru 5 700 Kč za rok, uvádějí NÁRODNÍ DATA

PŘEČÍST
2.11.2023

1,5 milionu českých mužů kupuje tělové krémy a mléka, plyne ze druhého reportu NADA Extract

PŘEČÍST
30.10.2023

Krmiva pro kočky kupují pravidelně téměř 2 miliony Čechů, ukazují NÁRODNÍ DATA

PŘEČÍST
19.10.2023

Výzkumná společnost NADA přináší národní data nejen o spotřebním chování Čechů

PŘEČÍST

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.