Novinky

27.11.2024

Cookies? Brambůrky! Be Data Driven (z konference Primetime For... Big Data)

PŘEČÍST
13.11.2024

Jinou půjčku než hypotéku má skoro čtvrtina lidí. Mladé často zláká nabídka banky, starší pomáhají rodině

PŘEČÍST
12.11.2024

Při nákupech elektroniky již e-shopy dominují nad kamennými prodejnami

PŘEČÍST
31.10.2024

Pivní segment v Česku: Značky stabilně rostou ve znalosti, v reklamě „útočí“ Krušovice

PŘEČÍST
16.10.2024

Prodejci obuvi: česká tradice i světoví giganti

PŘEČÍST
10.10.2024

Dluhopisy jsou pro staré, mladí investují častěji do akcií či kryptoměn. Za co různí investoři nejvíce utrácejí?

PŘEČÍST
8.10.2024

Barbie nebo Panenka (z konference Brand Management)

PŘEČÍST
2.10.2024

Na špičce žebříčku mobilních operátorů bojují tři stálice

PŘEČÍST
26.9.2024

Z dodavatelů energií nejvíce inzeruje MND, ve znalosti ho ale stále válcují ČEZ i E.ON

PŘEČÍST
11.9.2024

Voliče ODS potkáte na golfu, voliče SOCDEM v hospodě a voliče ANO u televize. Jak se liší životní styly podle volebních preferencí?

PŘEČÍST
9.9.2024

Být největším inzerentem kategorie se SAZCE vyplácí: mezi spotřebiteli je nejznámější

PŘEČÍST
2.9.2024

NÁRODNÍ DATA o „lovcích slev“ v Právu a na serveru Novinky.cz

PŘEČÍST
29.8.2024

Výzkum: Pro 3 z 10 lidí je důležité být krásní v očích ostatních. Z líčení Češky nejčastěji používají produkty na oči

PŘEČÍST
6.8.2024

Ruští sportovci na OH ano, ale za určitých podmínek, říká třetina Čechů

PŘEČÍST
26.6.2024

Datová inspirace: Pozitivní reklamní komunikace a její vliv na nákupní chování (Communication Summit)

PŘEČÍST
16.5.2024

Hračkářství dle NÁRODNÍCH DAT: Ve znalosti i nákupech aktuálně vedou Bambule, Dráčik a Alza

PŘEČÍST
9.5.2024

Hry a hračky pohledem NÁRODNÍCH DAT: Většina lidí je dnes nakupuje online

PŘEČÍST
19.4.2024

NÁRODNÍ DATA v novém reportu přibližují, jak si získat srdce konzumentů ciderů

PŘEČÍST
19.3.2024

Pomelo a grep je nejoblíbenější příchuť ochuceného nealko piva, ukazují NÁRODNÍ DATA

PŘEČÍST
1.3.2024

Konzumenti nealko piv jsou v práci výrazně spokojenější než zbytek populace, ukazují NÁRODNÍ DATA

PŘEČÍST
1.2.2024

Čeští konzumenti piva mají rádi malé pivovary, ale stejně u nich vede Plzeň, ukazují NÁRODNÍ DATA

PŘEČÍST
10.1.2024

Většina lidí neví při vstupu do obchodu, kterou značku nakoupí. Jak jim prodat tu Vaši?

PŘEČÍST
8.1.2024

Představujeme NADA Extract: Váš klíč k efektivním kampaním

PŘEČÍST
14.12.2023

Vím předem, jakou značku si vyberu. U kterého zboží to platí nejvíce? 

PŘEČÍST
23.11.2023

Pravidelní návštěvníci fastfoodů četně kupují přípravky proti průjmu a zácpě

PŘEČÍST
7.11.2023

Češi utratí za vitamínové doplňky stravy v průměru 5 700 Kč za rok, uvádějí NÁRODNÍ DATA

PŘEČÍST
2.11.2023

1,5 milionu českých mužů kupuje tělové krémy a mléka, plyne ze druhého reportu NADA Extract

PŘEČÍST
30.10.2023

Krmiva pro kočky kupují pravidelně téměř 2 miliony Čechů, ukazují NÁRODNÍ DATA

PŘEČÍST
19.10.2023

Výzkumná společnost NADA přináší národní data nejen o spotřebním chování Čechů

PŘEČÍST

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.