9.5.2024

Hry a hračky pohledem NÁRODNÍCH DAT: Většina lidí je dnes nakupuje online

V dnešním článku se tak trochu vrátíme do dětství. Aktuální report NADA Extract jsme totiž připravili o kategorii her a hraček. Díky němu poznáte, kdo jsou jejich nejčastější zákazníci, jak se jejich životní styl odlišuje od zbytku populace, jaká média sledují a jaké značky patří mezi nejznámější i nejnakupovanější. Ponořte se s námi do dalšího segmentu NÁRODNÍCH DAT!

Hry a hračky nakupuje aspoň jednou za čtvrt roku pětina lidí nad 15 let. Asi nepřekvapí, že nejčastěji je nekupují pro sebe, ale pro své blízké, zejména pak pro své děti a další děti v rodině.

Hračky jako silné online zboží


I tento fakt má pravděpodobně vliv na to, že pomalu ustupuje potřeba si kupované hry a hračky nejdříve prohlédnout a „osahat“ v obchodě: už čtyři pětiny nákupčích této kategorie je totiž nakupují na internetu. Zároveň u nich více než u zbytku populace platí, že jim nakupování online (obecně) usnadňuje život a internet v mobilu je pro ně skutečně nepostradatelný.

Hned druhým nejčastějším místem nákupu jsou sítě hračkářství a na třetím místě hypermarkety a supermarkety, kde se v současné době s hračkami setkáváme čím dál více.

Co víme o mediálním chování „hračkářů“?


O něco více než celá populace holdují dennímu sledování filmů a seriálů na streamovacích platformách, které Vám však neposkytují mnoho příležitostí pro zasažení reklamou. Televizní a tištěnou kampaní však tuto skupinu zasáhnete zhruba stejně jako zbytek populace; dle NÁRODNÍCH DAT svým chováním nijak nevybočují.

Silné pole působnosti Vám ale poskytnou sociální sítě: 94 % z cílové skupiny na nich tráví čas aspoň jednou týdně a skoro tři čtvrtiny dokonce denně.

Na další insighty z kategorie her a hraček se můžete těšit už v dalších týdnech.

Máte zájem o celý NADA Extract o kategorii?

Napište si o něj!

Starší články

11.12.2024

Výrobci televizorů: Silné investice TCL a stabilní Sony

PŘEČÍST
27.11.2024

Cookies? Brambůrky! Be Data Driven (z konference Primetime For... Big Data)

PŘEČÍST
13.11.2024

Jinou půjčku než hypotéku má skoro čtvrtina lidí. Mladé často zláká nabídka banky, starší pomáhají rodině

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.