1.8.2025

Cestovní kanceláře: TUI nejsilnějším inzerentem, jedničkou ve znalosti je Čedok

Které značky si vedou v rámci cestovních kanceláří nejlépe? V unikátním spojení dat NADA Research a Nielsen vzniká zpráva o této tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách* a znalosti firemních značek.

Při pohledu na výdaje do reklamy v kategorii cestovních kanceláří vidíme tři dominantní inzerenty, kteří výrazně vyčnívají svými výdaji. V roce 2024 nejvíce inzerovala značka TUI, která na český trh vstoupila v létě 2023 a těmito výdaji se zjevně snaží o vybudování silnější pozice v povědomí české populace. Napovídají tomu její celkové roční investice do reklamy v ceníkových cenách ve výši přes 234 milionů Kč.

Na druhém místě se dle výše investic nachází cestovní kancelář Blue Style a na třetím pak v těsném závěsu Invia. Obě tyto značky zaznamenaly u respondentů meziročně silný nárůst ve znalosti značky a Invia se díky tomu dostala na druhé místo v žebříčku znalosti. Značka Blue Style se díky výši svých výdajů dotáhla na své nejbližší konkurenty a podařilo se jí přiblížit k 90% hranici ve znalosti značky u českých respondentů.

Starší články

28.8.2025

Limonády: Targa Florio se čtvrtými nejvyššími investicemi do reklamy, v nákupech na prvních pěti místech meziročně beze změny

PŘEČÍST
1.8.2025

Cestovní kanceláře: TUI nejsilnějším inzerentem, jedničkou ve znalosti je Čedok

PŘEČÍST
15.7.2025

3 z 5 diváků TV Barrandov volí ANO. Aktivitě na Facebooku dominují voliči SPD

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.