1.8.2025

Cestovní kanceláře: TUI nejsilnějším inzerentem, jedničkou ve znalosti je Čedok

Které značky si vedou v rámci cestovních kanceláří nejlépe? V unikátním spojení dat NADA Research a Nielsen vzniká zpráva o této tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách* a znalosti firemních značek.

Při pohledu na výdaje do reklamy v kategorii cestovních kanceláří vidíme tři dominantní inzerenty, kteří výrazně vyčnívají svými výdaji. V roce 2024 nejvíce inzerovala značka TUI, která na český trh vstoupila v létě 2023 a těmito výdaji se zjevně snaží o vybudování silnější pozice v povědomí české populace. Napovídají tomu její celkové roční investice do reklamy v ceníkových cenách ve výši přes 234 milionů Kč.

Na druhém místě se dle výše investic nachází cestovní kancelář Blue Style a na třetím pak v těsném závěsu Invia. Obě tyto značky zaznamenaly u respondentů meziročně silný nárůst ve znalosti značky a Invia se díky tomu dostala na druhé místo v žebříčku znalosti. Značka Blue Style se díky výši svých výdajů dotáhla na své nejbližší konkurenty a podařilo se jí přiblížit k 90% hranici ve znalosti značky u českých respondentů.

Starší články

1.8.2025

Cestovní kanceláře: TUI nejsilnějším inzerentem, jedničkou ve znalosti je Čedok

PŘEČÍST
15.7.2025

3 z 5 diváků TV Barrandov volí ANO. Aktivitě na Facebooku dominují voliči SPD

PŘEČÍST
10.7.2025

Kam na dovolenou? Téměř přesně podle politické orientace! Voliči Pirátů na sever, SPOLU na západ, opozice na východ, SOCDEM po Česku

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.