2.10.2024

Na špičce žebříčku mobilních operátorů bojují tři stálice

V pokračování seriálu zpráv o reklamním trhu ve spolupráci NADA Research a Nielsen, jsme připravili žebříček tří nejsilnějších hráčů v tržní kategorii mobilních operátorů. Jak v žebříčku monitoringu reklamy, tak i v žebříčku znalosti jsme zahrnuli data značek pouze za činnost mobilních operátorů, nikoli dalších aktivit jako poskytování internetu či IPTV vysílání.

V rámci hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách* během roku 2023 zaujal první místo mobilní operátor O2 s výdaji přes 830 milionů korun. Druhé místo s nepatrnou ztrátou obsadil Vodafone a na třetím místě se umístil T-Mobile s již zřetelnějším rozdílem.

V žebříčku znalosti značek vidíme, že všichni tři operátoři se drží na úrovni lehce pod stoprocentní podpořenou znalostí značky. Na konci roku 2022 se znalost všech pohybovala nad úrovní 98 %, na konci roku 2023 si tuto pozici udržel jen T-Mobile.

Starší články

15.4.2025

Tabulkové čokolády: Do reklamy nejvíce investoval Lindt, v TOP 5 dle znalosti ale tuto značku nenajdeme

PŘEČÍST
11.4.2025

Předvolební analýzy NADA: Zelená energetika? Sen voličů pětikoalice, noční můra většiny ostatních

PŘEČÍST
9.4.2025

Záliba v motorismu je příznačná pro voliče Motoristů, ale mezi voliči Pirátů bychom piráty silnic hledali marně

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.