8.1.2024

Představujeme NADA Extract: Váš klíč k efektivním kampaním

Potřebujete získat přehled o svých stávajících i budoucích zákaznících a zjistit, kde se pohybují, co je zajímá a na základě čeho se rozhodují při nákupu? Představujeme Vám NADA Extract – náš vlajkový report, který Vám díky našim NÁRODNÍM DATŮM otevře dveře k porozumění Vaší tržní kategorii. Získáte v něm dobrý základ pro sestavování Vašich komunikačních strategií i efektivní cílení konkrétních marketingových kampaní.

Co vše můžete od NADA Extract očekávat?

- Komplexní pohled na dynamiku trhu

- Informace o meziročních trendech a pozici klíčových značek v kategorii

- Sociodemografické a socioekonomické charakteristiky Vaší cílové skupiny (pohlaví, věk nebo vzdělání)

Ukázka NADA Extract

Získáte také:

- Informace o nákupních a spotřebních návycích zákazníků

- Detailní pohled na jejich mediální preference včetně informace, na jakých sociálních sítích se pohybují

- Data o znalosti a nákupu nejsilnějších značek v kategorii

Ukázka NADA Extract

A jak report vypadá?  

- 50–60 stran s infografikami, grafy i textovými komentáři (včetně základního shrnutí)

- Data prezentuje s důrazem na přehlednost

- Bonus: je vizuálně přitažlivý :)

Jeho konkrétnější podobu si můžete prohlédnout v ukázkové verzi, kterou si zdarma stáhněte zde.

Starší články

10.7.2025

Kam na dovolenou? Téměř přesně podle politické orientace! Voliči Pirátů na sever, SPOLU na západ, opozice na východ, SOCDEM po Česku

PŘEČÍST
11.6.2025

Potravinové řetězce: Lidl jasným lídrem

PŘEČÍST
27.5.2025

Čisticí prostředky: Savo jako jednička a Sanytol na vzestupu

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.