18.3.2025

Nealkoholická piva bez příchutě zaznamenala pád celé kategorie – až na Birell

Které značky si vedou v segmentu nealkoholických piv bez příchutě nejlépe?  V unikátním spojení dat NADA Research a Nielsen vzniká zpráva o této tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách* a znalosti firemních značek.

V roce 2024 do reklamy nejvíce investovala značka Velkopopovický Kozel, následovaná s velkým odstupem Birellem. Z NÁRODNÍCH DAT je patrné, že právě Birell se jako jediný z předních brandů této kategorie dokázal vyhnout meziročnímu propadu ve znalosti značky nealkoholických piv bez příchutě. „S největší pravděpodobností Birell těží z tradičně vysoké znalosti a využívá i toho, že pro některé lidi v ČR jsou slovní spojení nealkoholické pivo a Birell takřka synonymem,“ dodává Martin Chalupník z NADA Research.

Kromě značky Velkopopovický Kozel nebyla varianta nealkoholického piva bez příchutě pro firmy tak podstatnou v rámci výdajů do reklamní komunikace. Zdá se, že primárním reklamním „bojištěm“ jsou spíš ochucené nealko varianty, o kterých jsme informovali v tiskové zprávě ze 4. března 2025.

Starší články

19.6.2025

Kam na dovolenou? Téměř přesně podle politické orientace! Voliči Pirátů na sever, SPOLU na západ, opozice na východ, SOCDEM po Česku

PŘEČÍST
11.6.2025

Potravinové řetězce: Lidl jasným lídrem

PŘEČÍST
27.5.2025

Čisticí prostředky: Savo jako jednička a Sanytol na vzestupu

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.