18.3.2025

Nealkoholická piva bez příchutě zaznamenala pád celé kategorie – až na Birell

Které značky si vedou v segmentu nealkoholických piv bez příchutě nejlépe?  V unikátním spojení dat NADA Research a Nielsen vzniká zpráva o této tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách* a znalosti firemních značek.

V roce 2024 do reklamy nejvíce investovala značka Velkopopovický Kozel, následovaná s velkým odstupem Birellem. Z NÁRODNÍCH DAT je patrné, že právě Birell se jako jediný z předních brandů této kategorie dokázal vyhnout meziročnímu propadu ve znalosti značky nealkoholických piv bez příchutě. „S největší pravděpodobností Birell těží z tradičně vysoké znalosti a využívá i toho, že pro některé lidi v ČR jsou slovní spojení nealkoholické pivo a Birell takřka synonymem,“ dodává Martin Chalupník z NADA Research.

Kromě značky Velkopopovický Kozel nebyla varianta nealkoholického piva bez příchutě pro firmy tak podstatnou v rámci výdajů do reklamní komunikace. Zdá se, že primárním reklamním „bojištěm“ jsou spíš ochucené nealko varianty, o kterých jsme informovali v tiskové zprávě ze 4. března 2025.

Starší články

28.8.2025

Limonády: Targa Florio se čtvrtými nejvyššími investicemi do reklamy, v nákupech na prvních pěti místech meziročně beze změny

PŘEČÍST
1.8.2025

Cestovní kanceláře: TUI nejsilnějším inzerentem, jedničkou ve znalosti je Čedok

PŘEČÍST
15.7.2025

3 z 5 diváků TV Barrandov volí ANO. Aktivitě na Facebooku dominují voliči SPD

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.