29.2.2024

Konzumenti nealko piv jsou v práci výrazně spokojenější než zbytek populace, ukazují NÁRODNÍ DATA

Předešlý článek byl věnován čepovaným a lahvovým alkoholickým pivům. Dnes jsme pro Vás připravili NÁRODNÍ DATA o jejich zdravějším zástupci – nealkoholických pivech bez příchutě. Nealkoholická piva obsahují, stejně jako ta alkoholická, vitaminy skupiny B, minerály (především hořčík, vápník a draslík) a antioxidanty. Oproti alkoholickým ale mají o polovinu méně kalorií a Vaše játra Vám za jejich upřednostnění poděkují.

A co jsme zjistili o konzumentech nealkoholického piva? Pojďme se na to podívat!

39 % Čechů starších 15 let konzumuje nealkoholická piva bez příchutě alespoň jednou za 3 měsíce. Mezi konzumenty je, stejně jako u alkoholického piva, více mužů. Nealko piva jsou zhruba stejně oblíbená u všech věkových skupin, snad vyjma té nejmladší. Nejideálnější místo, kde na ně zacílit, je Facebook. Pokud byste chtěli cílit na konzumenty mezi 15. a 24. rokem, zde byste s Facebookem moc neuspěli, pohybují se spíše na Instagramu nebo YouTube.

Nejoblíbenější značkou nealkoholických piv bez příchutě je Birell. Meziročně si u konzumentů polepšily Krušovice, naopak propad zaznamenal Lobkowicz.

Věděli jste, že…

…lidé, kteří konzumují nealkoholická piva bez příchutě alespoň jednou za 3 měsíce, jsou v práci, kterou vykonávají, výrazně spokojenější ve srovnání se zbytkem populace?​

Zajímá vás, jaká média konzumenti nealkoholického piva sledují, jak se rozhodují při nákupu či jak jsou společensky odpovědní?

Objednejte si celý report NADA Extract o nealkoholickém pivu!

 

 

 

Starší články

16.10.2024

Prodejci obuvi: česká tradice i světoví giganti

PŘEČÍST
10.10.2024

Dluhopisy jsou pro staré, mladí investují častěji do akcií či kryptoměn. Za co různí investoři nejvíce utrácejí?

PŘEČÍST
8.10.2024

Barbie nebo Panenka (z konference Brand Management)

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.