26.6.2024

Datová inspirace: Pozitivní reklamní komunikace a její vliv na nákupní chování (Communication Summit)

Projděte si prezentaci jednatelů NADA Research Tomáše Hynčici a Ondřeje Veise, která zazněla na letošní konferenci Communication Summit.

Starší články

15.4.2025

Tabulkové čokolády: Do reklamy nejvíce investoval Lindt, v TOP 5 dle znalosti ale tuto značku nenajdeme

PŘEČÍST
11.4.2025

Předvolební analýzy NADA: Zelená energetika? Sen voličů pětikoalice, noční můra většiny ostatních

PŘEČÍST
9.4.2025

Záliba v motorismu je příznačná pro voliče Motoristů, ale mezi voliči Pirátů bychom piráty silnic hledali marně

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.