16.5.2024

Hračkářství dle NÁRODNÍCH DAT: Ve znalosti i nákupech aktuálně vedou Bambule, Dráčik a Alza

V našem článku z minulého týdne jsme se věnovali nákupnímu a mediálnímu chování cílové skupiny nakupující hry a hračky. Dnes se proto v NÁRODNÍCH DATECH blíže podíváme na hračkářství a další místa prodeje, které hry a hračky nabízejí, a prozkoumáme také největší skokany v oblastech znalosti i nákupu.

Hry a hračky dnes pětina lidí nakupuje aspoň jednou za čtvrt roku – a nejčastěji je kupují pro své blízké, zejména pro děti v rodině.

Znalost prodejen

Prodejen s hrami a hračkami je v Česku velké množství a všechny bojují o naši pozornost. Nejlepší v tom ale může být jen jeden: aktuálně nejznámější je totiž mezi respondenty hračkářství Bambule. Podle NÁRODNÍCH DAT ho zná 92 % lidí. Na druhém místě ve znalosti najdeme Alzu a na třetím síť prodejen Dráčik.

Skokanem roku je v této kategorii web hracky-4kids.cz, jehož znalost se meziročně zvedla o 7 procentních bodů. Aktuálně ho zná 37 % dotazovaných.

Hračkářství z pohledu nákupů

Rozhoduje ale znalost prodejen o tom, kde zákazníci nakonec nakoupí? Určitě ano, i když pořadí TOP prodejen z hlediska nejčastějších nákupů  je lehce proházené: na prvním místě je zde Dráčik, kde nakupuje 52 % dotázaných, až druhé místo patří Bambuli a třetí pak Alze.

V nákupech je největším skokanem web wikyhračky.cz, který se meziročně dočkal nárůstu deklarovaných nákupů  o 8 procentních bodů.

Zajímá Vás více dat o kategorii?

Napište si o report NADA Extract!

Starší články

26.6.2024

Datová inspirace: Pozitivní reklamní komunikace a její vliv na nákupní chování (Communication Summit)

PŘEČÍST
16.5.2024

Hračkářství dle NÁRODNÍCH DAT: Ve znalosti i nákupech aktuálně vedou Bambule, Dráčik a Alza

PŘEČÍST
9.5.2024

Hry a hračky pohledem NÁRODNÍCH DAT: Většina lidí je dnes nakupuje online

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.