16.5.2024

Hračkářství dle NÁRODNÍCH DAT: Ve znalosti i nákupech aktuálně vedou Bambule, Dráčik a Alza

V našem článku z minulého týdne jsme se věnovali nákupnímu a mediálnímu chování cílové skupiny nakupující hry a hračky. Dnes se proto v NÁRODNÍCH DATECH blíže podíváme na hračkářství a další místa prodeje, které hry a hračky nabízejí, a prozkoumáme také největší skokany v oblastech znalosti i nákupu.

Hry a hračky dnes pětina lidí nakupuje aspoň jednou za čtvrt roku – a nejčastěji je kupují pro své blízké, zejména pro děti v rodině.

Znalost prodejen

Prodejen s hrami a hračkami je v Česku velké množství a všechny bojují o naši pozornost. Nejlepší v tom ale může být jen jeden: aktuálně nejznámější je totiž mezi respondenty hračkářství Bambule. Podle NÁRODNÍCH DAT ho zná 92 % lidí. Na druhém místě ve znalosti najdeme Alzu a na třetím síť prodejen Dráčik.

Skokanem roku je v této kategorii web hracky-4kids.cz, jehož znalost se meziročně zvedla o 7 procentních bodů. Aktuálně ho zná 37 % dotazovaných.

Hračkářství z pohledu nákupů

Rozhoduje ale znalost prodejen o tom, kde zákazníci nakonec nakoupí? Určitě ano, i když pořadí TOP prodejen z hlediska nejčastějších nákupů  je lehce proházené: na prvním místě je zde Dráčik, kde nakupuje 52 % dotázaných, až druhé místo patří Bambuli a třetí pak Alze.

V nákupech je největším skokanem web wikyhračky.cz, který se meziročně dočkal nárůstu deklarovaných nákupů  o 8 procentních bodů.

Zajímá Vás více dat o kategorii?

Napište si o report NADA Extract!

Starší články

22.5.2025

V české zlato na MS v hokeji 2025 více věří voliči opozice, naopak příznivci vládní koalice častěji tipují vítězství Kanady

PŘEČÍST
5.5.2025

Průměrný volič SPD vypije více než 400 piv ročně! Naopak voličům STAN je česká hospodská kultura cizí

PŘEČÍST
15.4.2025

Tabulkové čokolády: Do reklamy nejvíce investoval Lindt, v TOP 5 dle znalosti ale tuto značku nenajdeme

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.