9.9.2024

Být největším inzerentem kategorie se SAZCE vyplácí: mezi spotřebiteli je nejznámější

V NADA Research jsme spojili informace z našich NÁRODNÍCH DAT s daty monitoringu reklamy společnosti Nielsen a díky tomu přinášíme zcela unikátní pohled na tržní kategorii Sázek a loterií. Přinášejí investice do reklamy ovoce v podobě větší znalosti značek mezi spotřebiteli? Dočtete se v našem reportu.

Kombinujeme zde ceníkové ceny* reklamního prostoru TOP značek v roce 2023 a informace o TOP značkách v oblasti znalosti na konci roku 2022 a na konci roku 2023. Absolutní prvenství v kategorii Sázek a loterií si drží společnost SAZKA, a to ve všech třech žebříčcích. Své loňské hrubé výdaje za reklamu ve výši přes dvě miliardy korun přetavila v prvenství v podpořené znalosti mezi spotřebiteli jak na konci roku 2022, tak na konci roku 2023. V prosinci 2023 její znalost mezi lidmi využívajícími služby sázkových kanceláří dosáhla úctyhodných 98,7 %.

O druhé a třetí místo se ve znalosti značek přetahují Tipsport a Fortuna. Na konci roku 2022 měla lehce navrch Fortuna, ale o rok později se na druhé místo dostal Tipsport. Obě značky najdeme na druhém a třetím místě i v žebříčku hrubých reklamních investic, Tipsport na druhém a Fortunu na třetím místě.

Čtvrté a páté místo dle objemu inzerce zaujaly společnosti MerkurXtip a Korunka. V žebříčku znalosti Korunce jen těsně uniklo páté místo a umístila se tak šestá. Pátá pozice ve znalosti patří společnosti SYNOTtip a drží se v závěsu za čtvrtou Chance. Ani jedna z těchto značek však v posledním roce nefigurovala v žebříčku TOP inzerentů.

Starší články

15.7.2025

3 z 5 diváků TV Barrandov volí ANO. Aktivitě na Facebooku dominují voliči SPD

PŘEČÍST
10.7.2025

Kam na dovolenou? Téměř přesně podle politické orientace! Voliči Pirátů na sever, SPOLU na západ, opozice na východ, SOCDEM po Česku

PŘEČÍST
11.6.2025

Potravinové řetězce: Lidl jasným lídrem

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.