18.10.2023

Výzkumná společnost NADA přináší národní data nejen o spotřebním chování Čechů

Vztah zákazníků k pěti tisícům značek ve 170 tržních kategoriích, důkladné mapování jejich rozhodovacích procesů nebo komplexní přehled o tom, co zákazníci konzumují a jaká média sledují – to je součástí rozsáhlého kontinuálního výzkumu spotřebitelského chování v ČR, s nímž vstupuje na trh společnost NADA Research. Využívá přitom unikátně početný vzorek 20 tisíc respondentů z Českého národního panelu, který umožňuje mj. hloubkovou analýzu cílových skupin s jedinečnou mírou detailu.

NADA staví na dlouholetých zkušenostech osobností z oboru

Zakladateli společnosti jsou tři dlouholetí ředitelé renomovaných výzkumných agentur Jan Tuček, Ondřej Veis a Tomáš Hynčica. Přestože jimi řízené společnosti působí v oboru marketingových a sociologických výzkumů a jsou tedy konkurenti, našli společný zájem v založení nového typu agentury postaveném na digitální analytice vysoké úrovně a automatizaci v práci s rozsáhlou databází. Trojice tím navazuje na 10 let úspěšné spolupráce při řízení European National Panels (v ČR fungujícím pod značkou Český národní panel), jednoho z největších respondentských online panelů ve střední Evropě. Data společnosti NADA navíc vycházejí z výzkumného projektu ProTrend, který sleduje preference a postoje spotřebitelů od roku 2021.

„Jsem opravdu moc rád, že se nám daří společně s dlouholetými obchodními partnery úspěšně navázat na projekt ProTrend a zúročit tak několikaletou práci širokého týmu výzkumných odborníků,“ konstatoval Tomáš Hynčica. „Přinášíme skutečně reprezentativní a čerstvá »národní« data založená na mimořádném počtu respondentů,“ doplnil Jan Tuček.

Národní data NADA kontinuálně mapují návyky a preference zákazníků všech tržních kategorií – od potravin a dalšího rychloobrátkového spotřebního zboží (FMCG) přes automobily až po dodavatele energií, banky či poskytovatele telekomunikačních a jiných služeb. Sledovanými ukazateli jsou například věkové složení zákazníků, jejich vzdělání, vybavení domácnosti a celková životní úroveň, obvyklá místa nákupu různého zboží, preferované značky, oblíbená média a mnoho dalších.

NADA nabízí několik různých forem spolupráce

Základní produkt společnosti, report NADA Extract, nabízí komplexní pohled vždy na jednu tržní kategorii. Rozsah a cena základního reportu je přitom přizpůsobena středním a malým firmám, pro které jinak mohou být marketingové výzkumy cenově nedostupné. Další tři nabízené formy spolupráce s NADA zahrnují ještě podrobnější segmentaci zákazníků a hlubší pohled do jejich preferencí, dlouhodobý přístup ke všem datům, nebo doplňkový výzkum či datovou analýzu na míru.

„Marketéři a majitelé firem od nás získávají potřebné podklady pro strategická rozhodnutí. Dáváme jim jistotu, že se rozhodují správně podle těch nejlepších dostupných dat,“ uzavřel třetí z jednatelů společnosti Ondřej Veis.

Kontakt:

Martin Petrášek

Relationship Manager, NADA Research

Tel.: 736 607 044
E-mail: martin.petrasek@nada.cz

Starší články

16.10.2024

Prodejci obuvi: česká tradice i světoví giganti

PŘEČÍST
10.10.2024

Dluhopisy jsou pro staré, mladí investují častěji do akcií či kryptoměn. Za co různí investoři nejvíce utrácejí?

PŘEČÍST
8.10.2024

Barbie nebo Panenka (z konference Brand Management)

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.