18.10.2023

Výzkumná společnost NADA přináší národní data nejen o spotřebním chování Čechů

Vztah zákazníků k pěti tisícům značek ve 170 tržních kategoriích, důkladné mapování jejich rozhodovacích procesů nebo komplexní přehled o tom, co zákazníci konzumují a jaká média sledují – to je součástí rozsáhlého kontinuálního výzkumu spotřebitelského chování v ČR, s nímž vstupuje na trh společnost NADA Research. Využívá přitom unikátně početný vzorek 20 tisíc respondentů z Českého národního panelu, který umožňuje mj. hloubkovou analýzu cílových skupin s jedinečnou mírou detailu.

NADA staví na dlouholetých zkušenostech osobností z oboru

Zakladateli společnosti jsou tři dlouholetí ředitelé renomovaných výzkumných agentur Jan Tuček, Ondřej Veis a Tomáš Hynčica. Přestože jimi řízené společnosti působí v oboru marketingových a sociologických výzkumů a jsou tedy konkurenti, našli společný zájem v založení nového typu agentury postaveném na digitální analytice vysoké úrovně a automatizaci v práci s rozsáhlou databází. Trojice tím navazuje na 10 let úspěšné spolupráce při řízení European National Panels (v ČR fungujícím pod značkou Český národní panel), jednoho z největších respondentských online panelů ve střední Evropě. Data společnosti NADA navíc vycházejí z výzkumného projektu ProTrend, který sleduje preference a postoje spotřebitelů od roku 2021.

„Jsem opravdu moc rád, že se nám daří společně s dlouholetými obchodními partnery úspěšně navázat na projekt ProTrend a zúročit tak několikaletou práci širokého týmu výzkumných odborníků,“ konstatoval Tomáš Hynčica. „Přinášíme skutečně reprezentativní a čerstvá »národní« data založená na mimořádném počtu respondentů,“ doplnil Jan Tuček.

Národní data NADA kontinuálně mapují návyky a preference zákazníků všech tržních kategorií – od potravin a dalšího rychloobrátkového spotřebního zboží (FMCG) přes automobily až po dodavatele energií, banky či poskytovatele telekomunikačních a jiných služeb. Sledovanými ukazateli jsou například věkové složení zákazníků, jejich vzdělání, vybavení domácnosti a celková životní úroveň, obvyklá místa nákupu různého zboží, preferované značky, oblíbená média a mnoho dalších.

NADA nabízí několik různých forem spolupráce

Základní produkt společnosti, report NADA Extract, nabízí komplexní pohled vždy na jednu tržní kategorii. Rozsah a cena základního reportu je přitom přizpůsobena středním a malým firmám, pro které jinak mohou být marketingové výzkumy cenově nedostupné. Další tři nabízené formy spolupráce s NADA zahrnují ještě podrobnější segmentaci zákazníků a hlubší pohled do jejich preferencí, dlouhodobý přístup ke všem datům, nebo doplňkový výzkum či datovou analýzu na míru.

„Marketéři a majitelé firem od nás získávají potřebné podklady pro strategická rozhodnutí. Dáváme jim jistotu, že se rozhodují správně podle těch nejlepších dostupných dat,“ uzavřel třetí z jednatelů společnosti Ondřej Veis.

Kontakt:

Martin Petrášek

Relationship Manager, NADA Research

Tel.: 736 607 044
E-mail: martin.petrasek@nada.cz

Starší články

26.6.2024

Datová inspirace: Pozitivní reklamní komunikace a její vliv na nákupní chování (Communication Summit)

PŘEČÍST
16.5.2024

Hračkářství dle NÁRODNÍCH DAT: Ve znalosti i nákupech aktuálně vedou Bambule, Dráčik a Alza

PŘEČÍST
9.5.2024

Hry a hračky pohledem NÁRODNÍCH DAT: Většina lidí je dnes nakupuje online

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.