19.3.2024

Pomelo a grep je nejoblíbenější příchuť ochuceného nealko piva, ukazují NÁRODNÍ DATA

Vyšel náš druhý report o pivech. Tentokrát se blíže podíváme na nealkoholická piva s příchutí a radlery. NÁRODNÍ DATA ukazují, že nealkoholická piva s příchutí Češi konzumují více než ta bez příchutě. A jaká příchuť je nejoblíbenější? Které značky lidé nejvíce kupují? Kde na ně zacílit s reklamou? Všechno víme!

Konzumenti nealkoholického piva s příchutí

…jsou z 49 % ženy a z 51 % muži, což mimo jiné ukazuje, že ochucená nealko piva jsou pro ženy atraktivnější než klasické varianty bez příchutě, a dokonce atraktivnější než pivo jako takové. U ostatních pivních variant, které jsme zkoumali, totiž výrazněji převažuje podíl mužských konzumentů. Nealkoholická piva s příchutí a radlery konzumuje alespoň jednou za 3 měsíce 45 % lidí starších 15 let, z toho 11 % je konzumuje pravidelně. Největší podíl konzumentů ochucených nealkoholických piv a radlerů najdeme mezi lidmi ve věku od 35 do 54 let.

88 % konzumentů nealkoholických piv s příchutí a radlerů chodí na sociální sítě alespoň 1x týdně. Na nejvíce z nich zacílíte na Facebooku a na ty ve věku 25-34 let i na Instagramu a YouTube.

Čeští konzumenti nejčastěji nakupují

...nealkoholická piva s příchutí od značky Birell, která je podle našich dat také nejúspěšnější značkou segmentu nealkoholických piv bez příchutě a v Česku už se stala synonymem nealkopiva. Skokan roku je značka BirGo od Budvaru, a naopak zájem klesl o ochucená piva značky Pardál. 54 % konzumentů nealkoholického piva s příchutí a radlerů má pár svých oblíbených značek, mezi kterými při nákupu volí.

A jaká příchuť je ta nej? Podle NÁRODNÍCH DAT vede příchuť pomelo a grep, dále jsou také oblíbené citrón a limetka nebo grep.

Víme také, že oproti jiným lidem konzumenti ochucených nealko piv častěji sledují zpravodajství, ale rovněž různé reality show, talentové show a podobné pořady.

Konzumenti nealkoholických piv s příchutí a radlerů rádi cestují a na dovolenou jezdí vícekrát ročně, přičemž v rozhodování mezi Českem a zahraničím nemají jasnou preferenci.

Zajímá vás, jaká média konzumenti nealkoholického pivas příchutí a radlerů sledují, jak se rozhodují při nákupu či jak jsou společensky odpovědní?

Objednejte si celý report NADA Extract o nealkoholickém pivu

Starší články

16.10.2024

Prodejci obuvi: česká tradice i světoví giganti

PŘEČÍST
10.10.2024

Dluhopisy jsou pro staré, mladí investují častěji do akcií či kryptoměn. Za co různí investoři nejvíce utrácejí?

PŘEČÍST
8.10.2024

Barbie nebo Panenka (z konference Brand Management)

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.