19.3.2024

Pomelo a grep je nejoblíbenější příchuť ochuceného nealko piva, ukazují NÁRODNÍ DATA

Vyšel náš druhý report o pivech. Tentokrát se blíže podíváme na nealkoholická piva s příchutí a radlery. NÁRODNÍ DATA ukazují, že nealkoholická piva s příchutí Češi konzumují více než ta bez příchutě. A jaká příchuť je nejoblíbenější? Které značky lidé nejvíce kupují? Kde na ně zacílit s reklamou? Všechno víme!

Konzumenti nealkoholického piva s příchutí

…jsou z 49 % ženy a z 51 % muži, což mimo jiné ukazuje, že ochucená nealko piva jsou pro ženy atraktivnější než klasické varianty bez příchutě, a dokonce atraktivnější než pivo jako takové. U ostatních pivních variant, které jsme zkoumali, totiž výrazněji převažuje podíl mužských konzumentů. Nealkoholická piva s příchutí a radlery konzumuje alespoň jednou za 3 měsíce 45 % lidí starších 15 let, z toho 11 % je konzumuje pravidelně. Největší podíl konzumentů ochucených nealkoholických piv a radlerů najdeme mezi lidmi ve věku od 35 do 54 let.

88 % konzumentů nealkoholických piv s příchutí a radlerů chodí na sociální sítě alespoň 1x týdně. Na nejvíce z nich zacílíte na Facebooku a na ty ve věku 25-34 let i na Instagramu a YouTube.

Čeští konzumenti nejčastěji nakupují

...nealkoholická piva s příchutí od značky Birell, která je podle našich dat také nejúspěšnější značkou segmentu nealkoholických piv bez příchutě a v Česku už se stala synonymem nealkopiva. Skokan roku je značka BirGo od Budvaru, a naopak zájem klesl o ochucená piva značky Pardál. 54 % konzumentů nealkoholického piva s příchutí a radlerů má pár svých oblíbených značek, mezi kterými při nákupu volí.

A jaká příchuť je ta nej? Podle NÁRODNÍCH DAT vede příchuť pomelo a grep, dále jsou také oblíbené citrón a limetka nebo grep.

Víme také, že oproti jiným lidem konzumenti ochucených nealko piv častěji sledují zpravodajství, ale rovněž různé reality show, talentové show a podobné pořady.

Konzumenti nealkoholických piv s příchutí a radlerů rádi cestují a na dovolenou jezdí vícekrát ročně, přičemž v rozhodování mezi Českem a zahraničím nemají jasnou preferenci.

Zajímá vás, jaká média konzumenti nealkoholického pivas příchutí a radlerů sledují, jak se rozhodují při nákupu či jak jsou společensky odpovědní?

Objednejte si celý report NADA Extract o nealkoholickém pivu

Starší články

26.6.2024

Datová inspirace: Pozitivní reklamní komunikace a její vliv na nákupní chování (Communication Summit)

PŘEČÍST
16.5.2024

Hračkářství dle NÁRODNÍCH DAT: Ve znalosti i nákupech aktuálně vedou Bambule, Dráčik a Alza

PŘEČÍST
9.5.2024

Hry a hračky pohledem NÁRODNÍCH DAT: Většina lidí je dnes nakupuje online

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.